Przejdź do treści
kampania sprzedażowa

Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.

  • przez

Skuteczna kampania sprzedażowa wymaga dużo pracy, a przede wszystkim odpowiedniego zaplanowania. Jak przeprowadzić swoją pierwszą kampanię reklamową i nie stracić przy tym fortuny?

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów, ale nie wiesz, jak to zrobić dobrze, żeby osiągnąć założone cele. Przeczytaj ten artykuł. Kampania sprzedażowa ze mną przyniesie Ci założone cele oraz duże zyski.

Czytaj dalej »Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.
strategia działania w social media

Jak określić strategia działania w social media?

  • przez

Określenie strategia działania w social media obejmuje określenie celu, czyli po co chcesz to robić oraz do kogo chcesz trafić z przekazem komunikacji twojej marki. Każde medium społecznościowe ma inne wymagania i jeżeli planujesz działania w wielu kanałach, to musisz dla każdego ustalić inną strategię.

Nie wiesz, jak określić strategia działania w social media? Skorzystaj z mojej pomocy, a ja stworzę dla twojej marki idealną strategia działania.

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania w social media?
brak pomysłu na newsletter

Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.

  • przez

Marzysz o pisaniu newslettera, ale brak pomysłu na newsletter? W mojej ofercie usług WA jest ustalanie strategii maili marketingowych do odbiorców. Jednym z klientów, który poprosił o taką usługę był bloger Patryk Tarachoń, który prowadzi podcast Nie Będąc Sobą.

Kiedy brak pomysłu na newsletter, to skorzystaj z mojej oferty, a ja doradzę, o czym pisać newsletter, jaką wybrać tematykę, która przyniesie tysiące subskrybentów.

Czytaj dalej »Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.
strategia działania w biznesie

Jak określić strategia działania biznesu?

  • przez

W biznesie i marketingu bez strategii działania twoja strona (marka osobista) szybko utonie wśród innych marek. Aby odbiorca mógł zapamiętać twoją markę, musisz się wyróżniać wśród konkurencji. Pomoże ci w tym odpowiednia strategia działania, określenie misji, wartości, cech, które wyróżniają cię na tle innych. Ważną rzeczą jest posiadanie wizji marki.

Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania biznesu?
podsumowanie 2022

Podsumowanie 2022 i moje plany na nowy rok.

  • przez

Po świętach czas na podsumowanie 2022 roku. To czas refleksji i przemyśleń, co udało mi się zrobić oraz zastanowić się, w jaki sposób mogę ulepszyć siebie i swoją markę w nowym roku. Podzieliłam to na 3 części: co przyniósł mi 2022 rok, czego się nauczyłam oraz moje plany na nowy rok.

Zapraszam do przeczytania mojego artykułu o podsumowaniu 2022 roku. Jaki był 2022 rok, co udało mi się osiągnąć, czego się nauczyłam oraz jakie mam plany na 2023 rok.

Czytaj dalej »Podsumowanie 2022 i moje plany na nowy rok.
jak czytać statystyki

Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?

  • przez

Statystyki mogą nam podpowiedzieć, kto jest naszą grupą odbiorców na podstawie osób odwiedzających stronę. Niestety nie wszyscy wiedzą, jak czytać statystyki w mediach społecznościowych. Jednak każdy, kto prowadzi konto biznesowe, powinien regularnie monitorować postępy swoich działań w internecie.

Jak czytać statystyki na instagramie? Kto ma dostęp do statystyk oraz jakie dane o użytkownikach są ważne?

Czytaj dalej »Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?
kreowanie marki

Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.

  • przez

Kreowanie marki osobistej to proces, który zaczyna się w głowie, gdzie powstaje pomysł na to, jak chcemy być postrzegani przez innych. Popularne słowo personal branding to budowanie marki osobistej. Dużo poświęciłam temu w mojej mini książce.

Jak wygląda kreowanie marki osobistej, czym jest personal branding oraz dowiedz się, jak działają znane marki na rynku.

Czytaj dalej »Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.
black friday

Black Friday – jak stworzyć dobrą ofertę?

  • przez

Black Friday to amerykańskie święto, które rozpoczyna szał zakupowy przed okresem Bożego Narodzenia. Wypada po Dniu Dziękczynienia i w tym roku przypada na 25 listopada. Trwa aż do poniedziałku, który nazywany jest Cyber Monday i wtedy promocje mają głównie sklepy internetowe.

Jak prowadzić kampanię reklamową podczas trwania Black Friday i dlaczego warto wykorzystać ten moment na promocję swoich produktów?

Czytaj dalej »Black Friday – jak stworzyć dobrą ofertę?
mentoring

Czy warto inwestować pieniądze w mentoring?

  • przez

Dużo osób prowadzących działalność korzysta z usług coachingu bądź mentoringu. Obie usługi to rozmowy w celu zwiększenia swojej pewności siebie, ale są pomiędzy nimi znaczące różnice. Coaching to usługa krótkoterminowa mająca na celu nakierowanie klienta na samodzielne rozwiązywanie problemów i poprawy swoich kompetencji. Natomiast mentoring to wsparcie przez doświadczoną osobę i prowadzenie przez cały proces aż do osiągnięcia celu. Mentoring czasami może trwać rok bądź dłużej.

Jakie korzyści daje mentoring i czy każdy może skorzystać z programu mentoringowego? Jakie cechy powinien posiadać dobry mentor?

Czytaj dalej »Czy warto inwestować pieniądze w mentoring?
jak zwiększyć widoczność strony

Jak poprawić widoczność strony w wyszukiwarce?

  • przez

Na widoczność strony wpływa wiele czynników, które dotyczą zarówno działań bezpośrednio na twojej stronie internetowej jak i poza nią. Zwiększanie widoczności strony to długotrwały proces, który polega na optymalizowaniu i pozycjonowaniu strony pod kątem SEO.

Co należy zrobić, aby zwiększyć widoczność strony? Jak przeprowadzić audyt swojej strony oraz narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych.

Czytaj dalej »Jak poprawić widoczność strony w wyszukiwarce?