Przejdź do treści
zwrócić uwagę odbiorców

Jak zwrócić uwagę odbiorców w mediach społecznościowych?

  • przez

W oceanie treści, które zalewają nasze media społecznościowe, łatwo jest zniknąć w tłumie. Czy zdarzyło Ci się kiedyś spędzić godziny tworząc posty, tylko po to, żeby znikły one w otchłani informacyjnego szumu? W dzisiejszych czasach potrzebujemy czegoś więcej, aby zwrócić uwagę odbiorców i pozostać na długo w umyśle odbiorcy. To właśnie tutaj pojawia się neuromarketing.

Czym jest neuromarketing i jak techniki neuromarketingowe pomagają zwrócić uwagę odbiorców?

Czytaj dalej »Jak zwrócić uwagę odbiorców w mediach społecznościowych?
kryzys w social media

Kryzys w social media? Poznaj metody jak temu zaradzić.

Negatywne opinie, kontrowersyjne treści czy błędy w komunikacji mogą w krótkim czasie wywołać falę niekorzystnych reakcji. Mogą także znacząco zaszkodzić reputacji marki. Kryzys w social media może się rozprzestrzeniać z zawrotną prędkością, osiągając potencjalnie setki tysięcy użytkowników w ciągu chwil. Dlatego tak ważne jest, aby być przygotowanym na radzenie sobie z tego rodzaju sytuacjami.

Kiedy pojawi się kryzys w social media warto szybko zareagować, aby zminimalizować szkody dla wizerunku i odzyskując zaufanie swojej społeczności online.

Czytaj dalej »Kryzys w social media? Poznaj metody jak temu zaradzić.
social media manager

Social Media Manager jako zawód przyszłości.

  • przez

Social media manager to zawód, który w ostatnich latach zyskał na ogromnej popularności. W dobie mediów społecznościowych, profesjonalne zarządzanie obecnością online stało się niezwykle istotne dla sukcesu firm i osób publicznych.


Social media manager to profesjonalne doradztwo, optymalizacja czasu i zasobów, spójny wizerunek, budowanie zaangażowania i skuteczna analiza wyników.

Czytaj dalej »Social Media Manager jako zawód przyszłości.
design thinking

Design Thinking – jak tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta?

  • przez

Tworzenie produktów to nie jest taka prosta sprawa, jak by się wydawało. Jest to proces, który składa się z kilku etapów. Design Thinking pozwala na dokładne dopasowanie produktów pod potrzeby klientów.

Chcesz zacząć tworzyć produkty cyfrowe bądź fizyczne, ale nie wiesz, czego twój klient potrzebuje? Poznaj metodę Design Thinking.

Czytaj dalej »Design Thinking – jak tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta?
kampania sprzedażowa

Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.

  • przez

Skuteczna kampania sprzedażowa wymaga dużo pracy, a przede wszystkim odpowiedniego zaplanowania. Jak przeprowadzić swoją pierwszą kampanię reklamową i nie stracić przy tym fortuny?

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów, ale nie wiesz, jak to zrobić dobrze, żeby osiągnąć założone cele. Przeczytaj ten artykuł. Kampania sprzedażowa ze mną przyniesie Ci założone cele oraz duże zyski.

Czytaj dalej »Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.
strategia działania w social media

Jak określić strategia działania w social media?

  • przez

Określenie strategia działania w social media obejmuje określenie celu, czyli po co chcesz to robić oraz do kogo chcesz trafić z przekazem komunikacji twojej marki. Każde medium społecznościowe ma inne wymagania i jeżeli planujesz działania w wielu kanałach, to musisz dla każdego ustalić inną strategię.

Nie wiesz, jak określić strategia działania w social media? Skorzystaj z mojej pomocy, a ja stworzę dla twojej marki idealną strategia działania.

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania w social media?
brak pomysłu na newsletter

Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.

  • przez

Marzysz o pisaniu newslettera, ale brak pomysłu na newsletter? W mojej ofercie usług WA jest ustalanie strategii maili marketingowych do odbiorców. Jednym z klientów, który poprosił o taką usługę był bloger Patryk Tarachoń, który prowadzi podcast Nie Będąc Sobą.

Kiedy brak pomysłu na newsletter, to skorzystaj z mojej oferty, a ja doradzę, o czym pisać newsletter, jaką wybrać tematykę, która przyniesie tysiące subskrybentów.

Czytaj dalej »Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.
strategia działania w biznesie

Jak określić strategia działania biznesu?

  • przez

W biznesie i marketingu bez strategii działania twoja strona (marka osobista) szybko utonie wśród innych marek. Aby odbiorca mógł zapamiętać twoją markę, musisz się wyróżniać wśród konkurencji. Pomoże ci w tym odpowiednia strategia działania, określenie misji, wartości, cech, które wyróżniają cię na tle innych. Ważną rzeczą jest posiadanie wizji marki.

Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania biznesu?
podsumowanie 2022

Podsumowanie 2022 i moje plany na nowy rok.

  • przez

Po świętach czas na podsumowanie 2022 roku. To czas refleksji i przemyśleń, co udało mi się zrobić oraz zastanowić się, w jaki sposób mogę ulepszyć siebie i swoją markę w nowym roku. Podzieliłam to na 3 części: co przyniósł mi 2022 rok, czego się nauczyłam oraz moje plany na nowy rok.

Zapraszam do przeczytania mojego artykułu o podsumowaniu 2022 roku. Jaki był 2022 rok, co udało mi się osiągnąć, czego się nauczyłam oraz jakie mam plany na 2023 rok.

Czytaj dalej »Podsumowanie 2022 i moje plany na nowy rok.