Chciałbyś, aby Twoje treści przyciągały uwagę i zachęcały do działania? Odkryj storytelling, sztukę opowiadania wciągających opowieści, które budują lojalność klientów.
Jak zadbać o większą widoczność w internecie twoich treści?
Chcesz zadbać o większą widoczność w internecie? Dowiedz się jaki wpływ mają kolory i jakie CTA skutecznie zachęci odbiorcę do działania.
Skąd brać hashtagi do postów?
Nie wiesz skąd brać hashtagi do postów na media społecznościowe? Sprawdź te narzędzia do generowania hashtagów, które zwiększą twoją widoczność.
Jak wpływać na podświadomość odbiorcy?
Niskie zaangażowanie odbiorców na twojej stronie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak wpływać na podświadomość odbiorców?
Jak zwrócić uwagę odbiorców w mediach społecznościowych?
Czym jest neuromarketing i jak techniki neuromarketingowe pomagają zwrócić uwagę odbiorców?
Kryzys w social media? Poznaj metody jak temu zaradzić.
Kiedy pojawi się kryzys w social media warto szybko zareagować, aby zminimalizować szkody dla wizerunku i odzyskując zaufanie swojej społeczności online.
Jak wykonać analiza SWOT dla własnego biznesu?
Analiza SWOT to narzędzie marketingowe, dzięki któremu określisz właściwą dla twojego biznesu strategię działania. To właśnie ona jest fundamentem każdej strategii, ponieważ warto znać czynniki wewnętrzne jak mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia z zewnątrz....
Social Media Manager jako zawód przyszłości.
Zatrudnienie social media managera do budowy marki osobistej przynosi liczne korzyści, w tym profesjonalne doradztwo, optymalizację czasu i zasobów, spójny wizerunek, budowanie zaangażowania i skuteczną analizę wyników.
Design Thinking – jak tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta?
Chcesz zacząć tworzyć produkty cyfrowe bądź fizyczne, ale nie wiesz, czego twój klient potrzebuje? Poznaj metodę Design Thinking.