Zastanawiasz się, jaki hosting wybrać dla swojej nowej strony internetowej lub sklepu online? Na rynku jest mnóstwo ofert, a decyzja nie jest łatwa. Nazwa.pl, CyberFolks, LH, Atthost – to tylko niektóre z popularnych opcji. Którą wybrać, by nie przepłacić i zapewnić...
Jakie są najczęstsze błędy w social media popełniane przez firmy lokalne?
W tym artykule przeczytasz o 7 najczęstszych błędach w social media popełniane przez firmy lokalne, a także wskazówki, jak ich uniknąć.
Jak działa pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma?
W dobie cyfrowej, wizytówka Google Moja Firma stała się niezbędnym narzędziem dla lokalnych firm, które chcą dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów. Optymalizacja profilu może znacząco zwiększyć jego widoczność w wynikach wyszukiwania Google Maps i Google,...
Mikrospołeczności – jak angażować i sprzedawać efektywnie?
Jednym z trendów social media na 2024 są mikrospołeczności, dlatego przeczytaj wpis jak angażować odbiorców na grupie, by kupowali twoje produkty.
Jak zwiększyć zasięgi organiczne na Facebook i Instagram?
Niskie zasięgi organiczne na facebook i instagramie? Sprawdź moją strategię używania hashtagów i słów kluczowych.
Kampanie w social media – 5 kroków do skutecznej reklamy.
Chcesz wydać swój produkt, ale nie wiesz jak go sprzedać? Kampanie w social media pomogą ci dotrzeć do klientów, którzy go potrzebują.
Jak zintegrować sklep z social media?
Jak zintegrować sklep z social media? Warto wykorzystać potencjał, jaki niosą ze sobą social media, które mają realny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
Grupa odbiorców to klucz do skutecznej strategii komunikacji.
Zrozumienie swoich odbiorców to klucz do skutecznej strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Wypalenie zawodowe w pracy Social Media Managera.
Wypalenie zawodowe może dopaść każdego niezależnie od pracy jaką wykonuje. Sprawdź sposoby jak temu zjawisku zapobiegać.