Przejdź do treści
social media manager

Social Media Manager jako zawód przyszłości.

  • przez

Social media manager to zawód, który w ostatnich latach zyskał na ogromnej popularności. W dobie mediów społecznościowych, profesjonalne zarządzanie obecnością online stało się niezwykle istotne dla sukcesu firm i osób publicznych.


Social media manager to profesjonalne doradztwo, optymalizacja czasu i zasobów, spójny wizerunek, budowanie zaangażowania i skuteczna analiza wyników.

Czytaj dalej »Social Media Manager jako zawód przyszłości.
praca nad projektem

Praca nad projektem, czyli w jaki sposób zarządzać projektami w pracy?

  • przez

Zarządzanie projektami to jedna z pożądanych cech social media menadżera. Praca nad projektem to zbiór wielu czynności zaplanowanych do osiągnięcia celu w wyznaczonym terminie. Inaczej mówiąc zarządzanie projektami to sztuka, łącząca w sobie, zarówno umiejętność planowania i koordynowania pracy.

Praca nad projektem w pracy ciągle się wydłuża oraz zadań przybywa coraz więcej. Przeczytaj, co jest ważne w zarządzaniu projektami w pracy.

Czytaj dalej »Praca nad projektem, czyli w jaki sposób zarządzać projektami w pracy?
umiejętości miękkie i twarde

Umiejętności miękkie i twarde przydatne w zawodzie WA.

Jeżeli chcesz pracować jako Wirtualna Asystentka, to musisz być przygotowana na ciągły rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji. Praca WA wymaga pewnych predyspozycji i umiejętności. Umiejętności dzielimy na umiejętności miękkie i twarde. Miękkie są związane z twoją osobowością, natomiast twarde nabywasz podczas kursów i szkoleń.

Które umiejętności miękkie i twarde są przydatne w pracy WA? Jakie są specjalizacje Wirtualnych Asystentek?

Czytaj dalej »Umiejętności miękkie i twarde przydatne w zawodzie WA.
ustalanie stawki

Ustalenie stawki, czyli jak wycenić swoją pracę?

Praca na etacie jest dobra. Nie musisz martwić się o wszystkie opłaty związane z ZUS, bo to wszystko jest obowiązkiem pracodawcy. Jednak decydując się na założenie swojej działalności, musisz precyzyjnie ustalić, ile chcesz zarabiać. Ustalenie stawki jest stosunkowo proste, pod warunkiem że weźmiesz pod uwagę kilka czynników.

Ustalenie stawki jest kluczowym elementem kiedy przygotowujesz się do założenia własnej działalności. Jak wycenić swoją pracę, aby zarobić na życie?

Czytaj dalej »Ustalenie stawki, czyli jak wycenić swoją pracę?
umiejętność sprzedaży

Umiejętność sprzedaży w pracy Wirtualnej Asystentki.

  • przez

Wirtualna Asystentka jeżeli chce sprzedawać swoje usługi bądź produkty, powinna wiedzieć jak promować markę oraz posiadać umiejętność sprzedaży siebie. Aby ktoś chciał kupić twoje produkty, musisz najpierw dobrze je zaprezentować, opowiadając o nich językiem korzyści dla klienta. Klient, zanim coś kupi, chce wiedzieć, czy dany produkt/usługa jest mu potrzebna. Dlatego w sprzedaży liczy się język korzyści, którego musisz się nauczyć.

Czy Wirtualna Asystentka musi posiadać umiejętność sprzedaży? W jaki sposób promować swoją markę i usługi w sieci?

Czytaj dalej »Umiejętność sprzedaży w pracy Wirtualnej Asystentki.
rozmowa z klientem

Pierwsza Rozmowa z klientem. Przygotowanie do współpracy.

Kiedy już znajdziesz klienta, to czeka cię wstępna pierwsza rozmowa decydująca, czy spełnisz oczekiwania klienta. Rozmowa z klientem jest bardzo ważna, bo od niej zależy czy nawiążemy współpracę, czy też nie, dlatego warto się do niej dobrze przygotować i ustalić wcześniej warunki współpracy z klientem.

Jak powinna wyglądać rozmowa z klientem, aby klient chciał podpisać z nami umowę? Czy powinniśmy się zgodzić na wszystko, o co klient prosi?

Czytaj dalej »Pierwsza Rozmowa z klientem. Przygotowanie do współpracy.
negocjacje z klientem

Jak prowadzić negocjacje z trudnym klientem?

Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmowy to dwie najważniejsze zalety każdego przedsiębiorcy i również przydatne w pracy Wirtualnej Asystentki. Negocjacje to proces komunikowania się minimum dwóch osób, którego celem jest osiągnięcie porozumienia.

Negocjacje są potrzebne w biznesie, dlatego warto znać techniki i strategie negocjacji, aby być lepiej przygotowanym do trudnej rozmowy z klientem.

Czytaj dalej »Jak prowadzić negocjacje z trudnym klientem?
delegowanie zadań

Delegowanie zadań – odzyskaj swój czas.

Lista zadań w ciągu dnia do wykonania jest czasami zbyt wielka do wykonania dla jednego człowieka. Czasami opłaca się część swoich obowiązków zlecić drugiej osobie, dzięki czemu zyskujemy cenny czas na inne priorytetowe sprawy. Delegowanie zadań ma swoje korzyści.

Na czym polega delegowanie zadań oraz komu możemy powierzyć swoje zadania? Jakie zadania możemy zlecić drugiej osobie?

Czytaj dalej »Delegowanie zadań – odzyskaj swój czas.