Przejdź do treści
praca nad projektem

Praca nad projektem, czyli w jaki sposób zarządzać projektami w pracy?

  • przez

Zarządzanie projektami to jedna z pożądanych cech social media menadżera. Praca nad projektem to zbiór wielu czynności zaplanowanych do osiągnięcia celu w wyznaczonym terminie. Inaczej mówiąc zarządzanie projektami to sztuka, łącząca w sobie, zarówno umiejętność planowania i koordynowania pracy.

Praca nad projektem w pracy ciągle się wydłuża oraz zadań przybywa coraz więcej. Przeczytaj, co jest ważne w zarządzaniu projektami w pracy.

Dowiedz się więcej »Praca nad projektem, czyli w jaki sposób zarządzać projektami w pracy?
lejek sprzedażowy etapy

Jak wykorzystać lejek sprzedażowy w promowaniu produktów?

  • przez

Lejek sprzedażowy służy do śledzenia procesu sprzedaży i jest szeroko stosowany podczas działań marketingowych. Wprowadzając nowy produkt na rynek, warto wcześniej poznać potrzeby klientów.

Jak wygląda ścieżka zakupowa klientów w sieci? W jaki sposób wykorzystać lejek sprzedażowy wprowadzając własne produkty i usługi na rynek?

Dowiedz się więcej »Jak wykorzystać lejek sprzedażowy w promowaniu produktów?
funkcje instagrama

Elementy i funkcje Instagrama, które musisz znać.

  • przez

Praktycznie co chwilę Instagram wprowadza jakieś nowe funkcje. Bycie Social Media Menagerem zmusza do śledzenia i testowania, a jeżeli planujesz promocję marki w sieci, to musisz także znać niektóre funkcje Instagrama. Na IG wciąż liczy się dobra jakość zdjęć, ale teraz również dobrej jakości video.

Jakie są istotne funkcje Instagrama, które pomogą ci zwiększyć zasięg Twojej marki i zdobywać nowych klientów?

Dowiedz się więcej »Elementy i funkcje Instagrama, które musisz znać.
newsletter

Newsletter jako forma dotarcia do klientów.

Tworzenie newslettera w dobie rozwoju social media jest trudniejszym wyzwaniem dla twórcy internetowego. Jednak newslettery także rozwijają się i nie jest to zwykły spam reklamowy, bo zdarzają się naprawdę wartościowe newslettery. Tak jak w mediach społecznościowych preferowana jest forma video tak również można wydawać newsletter w formie video-newslettera.

W jaki sposób zaangażować odbiorców, aby chcieli czytać twój newsletter? Dlaczego warto dodać darmowy prezent za zapis do newslettera?

Dowiedz się więcej »Newsletter jako forma dotarcia do klientów.
jak zadbać o swoje finanse

Jak zadbać o swoje finanse?

Pieniądze niby szczęścia nie dają, ale bez pieniędzy trudno żyć. Jak zadbać o swoje finanse dzisiaj, by w przyszłości nie głodować. Oszczędzanie pieniędzy jest lekcją, którą należy uczyć już dzieci.

Jak zadbać o swoje finanse oraz sposoby na oszczędzanie pieniędzy? Na czym polega metoda Harva Ekera i dlaczego warto dzielić swoje wydatki?

Dowiedz się więcej »Jak zadbać o swoje finanse?
jak nie stracić klientów

Jak nie stracić klientów podnosząc stawki za usługi?

Szalejąca inflacja, która powoduje szybki wzrost cen produktów w sklepie, wyższe rachunki za prąd, gaz, paliwo. To wszystko powoduje, że chcąc nie chcąc musimy podnieść stawki swoich usług. Dlatego przygotowałam poradnik co zrobić, żeby nie stracić klientów, podnosząc stawki za usługi.

Chcesz dowiedzieć się jak nie stracić klientów, a jednocześnie zarabiać wystarczająco dużo, aby było cię stać, opłacić wszystkie opłaty?

Dowiedz się więcej »Jak nie stracić klientów podnosząc stawki za usługi?
hosting

Jak wybrać adres domeny i hosting pod stronę?

Zastanawiasz się nad wyborem hostingu dla Twojej strony? Czas to zrozumieć, że dobry hosting ma wpływ na sukces strony Twojej firmy. Bez solidnej bazy, cała konstrukcja może się zawalić. Dlatego dzisiaj polecę Ci hosting, z którego ja korzystam.

Dobry hosting to nie tylko szybkość i dostępność. To także bezpieczeństwo. Czy słyszałaś kiedyś o atakach hakerskich? No właśnie, solidny hosting działa jak tarcza, chroniąc Twoją stronę przed niechcianymi gośćmi. Ale to nie wszystko!

Dowiedz się więcej »Jak wybrać adres domeny i hosting pod stronę?
komunikaty do odbiorców

Jak nadawać komunikaty do odbiorców?

  • przez

Komunikacja marketingowa to przekazywanie informacji do odbiorców. Istnieją różne formy docierania z komunikatem do odbiorców. Nasze komunikaty do odbiorców można przekazywać na 4 płaszczyznach formach wypowiedzi.

W jaki sposób można docierać do odbiorców oraz w jaki sposób nadawać komunikaty do odbiorców? Jakie są formy komunikacji marketingowej?

Dowiedz się więcej »Jak nadawać komunikaty do odbiorców?
persona w marketingu

Persona w marketingu to nie persona non grata!

Persona non grata to określenie osoby, która jest niemile widziana. Persona w marketingu to nie persona non grata, a wręcz przeciwnie. Określenie persony w marketingu jest ważne, bo jeśli chcemy sprzedawać produkty bądź oferować usługi, to musisz wiedzieć do kogo kierować swój przekaz. Jest to ważna część strategii marketingowej, zanim w ogóle zaczniemy tworzyć jakiekolwiek treści.

Co to jest persona w marketingu? Dlaczego warto poznać dokładnie, kim jest twój klient i w jaki sposób zachęcić go do zakupów?

Dowiedz się więcej »Persona w marketingu to nie persona non grata!
profil idealnego klienta

Profil idealnego klienta

  • przez

Tworząc ofertę produktu, należy wziąć pod uwagę to, czego w danym czasie klient potrzebuje. Klienci mają różne potrzeby, dlatego warto zrobić research informacji, aby dowiedzieć się, czego oczekują klienci. W wyniku poszukiwań otrzymamy profil idealnego klienta.

Jak zbudować profil idealnego klienta? Jakie cechy ma twój idealny klient? Gdzie znaleźć pierwszego klienta?

Dowiedz się więcej »Profil idealnego klienta

Copyright © asystentkazinicjatywa.pl | Justyna Jachołkowska