Przejdź do treści
wypalenie zawodowe

Wypalenie zawodowe w pracy Social Media Managera.

Pracując jako Social Media Manager, pozornie ekscytująca praca może przekształcić się w codzienny stres i wypalenie zawodowe. Nieustanny nacisk, konieczność śledzenia trendów i ciągłe obcowanie z internetem mogą prowadzić do wyczerpania psychicznego. Jednak istnieją skuteczne sposoby, aby uniknąć wypalenia zawodowego w tej fascynującej, ale wymagającej roli.

Wypalenie zawodowe może dopaść każdego niezależnie od pracy jaką wykonuje. Sprawdź sposoby jak temu zjawisku zapobiegać.

Czytaj dalej »Wypalenie zawodowe w pracy Social Media Managera.
storytelling

Storytelling, czyli sztuka opowiadania opowieści.

  • przez

Opowieści mają moc łączenia ludzi od tysięcy lat. Od pradawnych mitów po współczesne seriale, ludzie kochają wciągające historie. Storytelling to zjawisko, które można wykorzystać w komunikacji marketingowej, zwłaszcza jeśli dąży się do zwiększenia konwersji i przekształcenia oglądających w aktywnych klientów.

Chciałbyś, aby Twoje treści przyciągały uwagę i zachęcały do działania? Odkryj storytelling, sztukę opowiadania wciągających opowieści, które budują lojalność klientów.

Czytaj dalej »Storytelling, czyli sztuka opowiadania opowieści.
moc hashtagów

Moc hashtagów, czyli jak dobierać skutecznie hashtagi do treści.

W dzisiejszym zatłoczonym świecie mediów społecznościowych, warto mieć w ręku narzędzia, które pozwolą Twoim treściom wybić się ponad tłum. Odpowiednio dobrane hashtagi to klucz do osiągnięcia większej widoczności i zasięgu. Ale co z psychologią? Okazuje się, że moc hashtagów może wpływać na emocje, wywoływać zainteresowanie i tworzyć więź z odbiorcami.

Poznaj moc hashtagów i naucz się skutecznie dobierać hashtagi do swoich treści. Sprawdź także narzędzia do generowania hashtagów.

Czytaj dalej »Moc hashtagów, czyli jak dobierać skutecznie hashtagi do treści.
design thinking

Design Thinking – jak tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta?

  • przez

Tworzenie produktów to nie jest taka prosta sprawa, jak by się wydawało. Jest to proces, który składa się z kilku etapów. Design Thinking pozwala na dokładne dopasowanie produktów pod potrzeby klientów.

Chcesz zacząć tworzyć produkty cyfrowe bądź fizyczne, ale nie wiesz, czego twój klient potrzebuje? Poznaj metodę Design Thinking.

Czytaj dalej »Design Thinking – jak tworzyć produkty dopasowane do potrzeb klienta?
kampania sprzedażowa

Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.

  • przez

Skuteczna kampania sprzedażowa wymaga dużo pracy, a przede wszystkim odpowiedniego zaplanowania. Jak przeprowadzić swoją pierwszą kampanię reklamową i nie stracić przy tym fortuny?

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów, ale nie wiesz, jak to zrobić dobrze, żeby osiągnąć założone cele. Przeczytaj ten artykuł. Kampania sprzedażowa ze mną przyniesie Ci założone cele oraz duże zyski.

Czytaj dalej »Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.
strategia działania w social media

Jak określić strategia działania w social media?

  • przez

Określenie strategia działania w social media obejmuje określenie celu, czyli po co chcesz to robić oraz do kogo chcesz trafić z przekazem komunikacji twojej marki. Każde medium społecznościowe ma inne wymagania i jeżeli planujesz działania w wielu kanałach, to musisz dla każdego ustalić inną strategię.

Nie wiesz, jak określić strategia działania w social media? Skorzystaj z mojej pomocy, a ja stworzę dla twojej marki idealną strategia działania.

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania w social media?
brak pomysłu na newsletter

Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.

  • przez

Marzysz o pisaniu newslettera, ale brak pomysłu na newsletter? W mojej ofercie usług WA jest ustalanie strategii maili marketingowych do odbiorców. Jednym z klientów, który poprosił o taką usługę był bloger Patryk Tarachoń, który prowadzi podcast Nie Będąc Sobą.

Kiedy brak pomysłu na newsletter, to skorzystaj z mojej oferty, a ja doradzę, o czym pisać newsletter, jaką wybrać tematykę, która przyniesie tysiące subskrybentów.

Czytaj dalej »Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.
jak czytać statystyki

Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?

  • przez

Statystyki mogą nam podpowiedzieć, kto jest naszą grupą odbiorców na podstawie osób odwiedzających stronę. Niestety nie wszyscy wiedzą, jak czytać statystyki w mediach społecznościowych. Jednak każdy, kto prowadzi konto biznesowe, powinien regularnie monitorować postępy swoich działań w internecie.

Jak czytać statystyki na instagramie? Kto ma dostęp do statystyk oraz jakie dane o użytkownikach są ważne?

Czytaj dalej »Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?
kreowanie marki

Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.

  • przez

Kreowanie marki osobistej to proces, który zaczyna się w głowie, gdzie powstaje pomysł na to, jak chcemy być postrzegani przez innych. Popularne słowo personal branding to budowanie marki osobistej. Dużo poświęciłam temu w mojej mini książce.

Jak wygląda kreowanie marki osobistej, czym jest personal branding oraz dowiedz się, jak działają znane marki na rynku.

Czytaj dalej »Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.