oferta asystentka z inicjatywą

Oferta

Jeżeli szukasz kreatywnej, pomysłowej asystentki z inicjatywą, to dobrze, że trafiłeś na moją stronę. Współpraca ze mną przyniesie Ci wiele korzyści, ale przede wszystkim oszczędność czasu, pieniędzy. Przy okazji zyskasz wirtualne wsparcie w tworzeniu swojej marki. Moja oferta zawiera szeroki zakres usług i wciąż się poszerza.

Asystentka z inicjatywą to samodzielna, dobrze zorganizowana oraz sumienna, dzięki której twój biznes rozwinie skrzydła. Dzięki analitycznemu myśleniu postaram się rozwiązać każdy problem. Moja oferta skierowana jest do zapracowanych i zabieganych przedsiębiorców i freelancerów.

Jakie zadania mogę dla Ciebie wykonywać?

Prace administracyjne:
  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • tworzenie dokumentów i ofert
  • dodawanie ogłoszeń
  • research
  • zdalna rekrutacja
  • wystawianie faktur
  • pilnowanie i ustalenie terminarza
  • marketing szeptany
Copywriting:
  • tworzenie treści na strony www/bloga, w tym także z uwzględnieniem SEO
  • tworzenie treści i opisów produktów do sklepów www
  • edycja i korekta tekstów
  • tworzenie materiałów w pdf
  • transkrypcje nagrań audio/video
Social Media i Grafika:
  • obsługa mediów społecznościowych, w tym tworzenie treści na profile SM
  • planowanie postów
  • moderacja grup
  • ustawianie reklam
  • tworzenie grafiki na media społecznościowe
  • projektowanie na zlecenie klienta np. logo, wizytówki, ulotki
  • obsługa programów graficznych takich jak GIMP, Photofiltre oraz Canva
WordPress i Newsletter:
  • drobne zmiany na stronie
  • dodawanie postów na stronę i moderacja komentarzy
  • aktualizacja strony i wtyczek
  • tworzenie landing pages i stron zapisu
  • dodawanie produktów do sklepu www

Cennik.

Moja stawka za godzinę wynosi 50 zł. Możesz skorzystać u mnie z dostępnych pakietów roboczogodzin, ale możemy rozliczać się także konkretnie za zadanie. Wystawiam faktury bądź preferuję dłuższą współpracę na umowę o współpracę, która jest korzystna dla obu stron.

Pracę swoją wyceniam według stawek rynkowych. Ceny są porównywalne z cenami u innych WA. Ceny podane niżej to ceny bez VAT.

  • zrobienie researchu z notatką – 350 zł
  • prace biurowe typu pilnowanie termiarza pracy czy zdalna rekrutacja – polecam pakiet godzin
  • napisanie artykułu na stronę www/bloga – podaję widełki cen pomiędzy 350 – 530 zł
  • opis produktów w sklepie/dodawanie ogłoszeń – 43 – 75 zł
  • korekta tekstu – 53 – 90 zł
  • utworzenie landing page/strony zapisu – 460 zł
  • transkrypcja – 3 zł/ za każdą rozpoczętą 1 minutę nagrania
  • ustawienie reklamy na fb – 180 zł
  • pisanie i wysyłka newslettera – 250 zł/mc
  • zestaw grafik na SM (10 szt) – 250 zł
  • konsultacja ze mną – 50 zł
Skontaktuj się ze mną.

Współpraca ze mną to oszczędność czasu i pieniędzy, a dodatkowo możesz zyskać kreatywnego i zaufanego pracownika. Jeżeli chcesz nawiązać współpracę, napisz do mnie na justynaanna897@gmail.com, a na pewno odpiszę do Ciebie tak szybko jak będę mogła.