Przejdź do treści
narzędzia do planowania treści

Narzędzia do planowania treści w SM.

  • przez

Facebook, Instagram, LinkedIn… to media społecznościowe, które zna każdy i praktycznie każdy ma profil na facebooku czy instagramie. Praca przy obsługiwaniu kilku kont w mediach społecznościowych wymaga planowania. Są odpowiednie narzędzia, za pomocą których można zaplanować treści dla Social Media.

W jaki sposób planowanie postów wpływa na zwiększenie zasięgów? Jakie narzędzia do planowania treści w social mediach są polecane?

Czytaj dalej »Narzędzia do planowania treści w SM.
profil idealnego klienta

Profil idealnego klienta

  • przez

Tworząc ofertę produktu, należy wziąć pod uwagę to, czego w danym czasie klient potrzebuje. Klienci mają różne potrzeby, dlatego warto zrobić research informacji, aby dowiedzieć się, czego oczekują klienci. W wyniku poszukiwań otrzymamy profil idealnego klienta.

Jak zbudować profil idealnego klienta? Jakie cechy ma twój idealny klient? Gdzie znaleźć pierwszego klienta?

Czytaj dalej »Profil idealnego klienta
cold marketing

Cold marketing a budowanie bazy klientów.

  • przez

Pozyskiwanie bazy klientów to rzecz niezbędna w każdym biznesie, bo kiedy nie ma klienta, to nie ma usługi. Najprostszą drogą dotarcia do nowych klientów jest tzw. cold marketing. Cold marketing to świetny wstęp na zbudowanie pozytywnej relacji biznesowej za pomocą newslettera.

W jaki sposób zbudować bazę klientów? Czym jest cold marketing oraz który system mailingowy jest najlepszy na początek przygody z marketingiem mailowym?

Czytaj dalej »Cold marketing a budowanie bazy klientów.