Przejdź do treści
strategia działania w biznesie

Jak określić strategia działania biznesu?

  • przez

W biznesie i marketingu bez strategii działania twoja strona (marka osobista) szybko utonie wśród innych marek. Aby odbiorca mógł zapamiętać twoją markę, musisz się wyróżniać wśród konkurencji. Pomoże ci w tym odpowiednia strategia działania, określenie misji, wartości, cech, które wyróżniają cię na tle innych. Ważną rzeczą jest posiadanie wizji marki.

Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?

Czytaj dalej »Jak określić strategia działania biznesu?
jak czytać statystyki

Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?

  • przez

Statystyki mogą nam podpowiedzieć, kto jest naszą grupą odbiorców na podstawie osób odwiedzających stronę. Niestety nie wszyscy wiedzą, jak czytać statystyki w mediach społecznościowych. Jednak każdy, kto prowadzi konto biznesowe, powinien regularnie monitorować postępy swoich działań w internecie.

Jak czytać statystyki na instagramie? Kto ma dostęp do statystyk oraz jakie dane o użytkownikach są ważne?

Czytaj dalej »Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?
kreowanie marki

Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.

  • przez

Kreowanie marki osobistej to proces, który zaczyna się w głowie, gdzie powstaje pomysł na to, jak chcemy być postrzegani przez innych. Popularne słowo personal branding to budowanie marki osobistej. Dużo poświęciłam temu w mojej mini książce.

Jak wygląda kreowanie marki osobistej, czym jest personal branding oraz dowiedz się, jak działają znane marki na rynku.

Czytaj dalej »Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.
black friday

Black Friday – jak stworzyć dobrą ofertę?

  • przez

Black Friday to amerykańskie święto, które rozpoczyna szał zakupowy przed okresem Bożego Narodzenia. Wypada po Dniu Dziękczynienia i w tym roku przypada na 25 listopada. Trwa aż do poniedziałku, który nazywany jest Cyber Monday i wtedy promocje mają głównie sklepy internetowe.

Jak prowadzić kampanię reklamową podczas trwania Black Friday i dlaczego warto wykorzystać ten moment na promocję swoich produktów?

Czytaj dalej »Black Friday – jak stworzyć dobrą ofertę?
marketing mix

Marketing mix – Jak sprzedawać produkty i usługi?

  • przez

Marketing mix to kompozycja elementów, którą wprowadził Neil Borden w 1953 roku po przeanalizowaniu istotnych czynników mających wpływ na działania marketingowe. Te czynniki wpływają także na proces sprzedaży produktów i usług, dlatego warto uwzględnić je podczas ustalania strategii promocyjnej.

Jakie elementy z marketing mix mają istotne znaczenie na sprzedaż produktów i usług? W jaki sposób przekonać odbiorcę do zakupu?

Czytaj dalej »Marketing mix – Jak sprzedawać produkty i usługi?
lejek sprzedażowy etapy

Jak wykorzystać lejek sprzedażowy w promowaniu produktów?

  • przez

Lejek sprzedażowy służy do śledzenia procesu sprzedaży i jest szeroko stosowany podczas działań marketingowych. Wprowadzając nowy produkt na rynek, warto wcześniej poznać potrzeby klientów.

Jak wygląda ścieżka zakupowa klientów w sieci? W jaki sposób wykorzystać lejek sprzedażowy wprowadzając własne produkty i usługi na rynek?

Czytaj dalej »Jak wykorzystać lejek sprzedażowy w promowaniu produktów?
funkcje instagrama

Elementy i funkcje Instagrama, które musisz znać.

  • przez

Praktycznie co chwilę Instagram wprowadza jakieś nowe funkcje. Bycie Social Media Menagerem zmusza do śledzenia i testowania, a jeżeli planujesz promocję marki w sieci, to musisz także znać niektóre funkcje Instagrama. Na IG wciąż liczy się dobra jakość zdjęć, ale teraz również dobrej jakości video.

Jakie są istotne funkcje Instagrama, które pomogą ci zwiększyć zasięg Twojej marki i zdobywać nowych klientów?

Czytaj dalej »Elementy i funkcje Instagrama, które musisz znać.
newsletter

Newsletter jako forma dotarcia do klientów.

Tworzenie newslettera w dobie rozwoju social media jest trudniejszym wyzwaniem dla twórcy internetowego. Jednak newslettery także rozwijają się i nie jest to zwykły spam reklamowy, bo zdarzają się naprawdę wartościowe newslettery. Tak jak w mediach społecznościowych preferowana jest forma video tak również można wydawać newsletter w formie video-newslettera.

W jaki sposób zaangażować odbiorców, aby chcieli czytać twój newsletter? Dlaczego warto dodać darmowy prezent za zapis do newslettera?

Czytaj dalej »Newsletter jako forma dotarcia do klientów.
komunikaty do odbiorców

Jak nadawać komunikaty do odbiorców?

  • przez

Komunikacja marketingowa to przekazywanie informacji do odbiorców. Istnieją różne formy docierania z komunikatem do odbiorców. Nasze komunikaty do odbiorców można przekazywać na 4 płaszczyznach formach wypowiedzi.

W jaki sposób można docierać do odbiorców oraz w jaki sposób nadawać komunikaty do odbiorców? Jakie są formy komunikacji marketingowej?

Czytaj dalej »Jak nadawać komunikaty do odbiorców?
persona w marketingu

Persona w marketingu to nie persona non grata!

Persona non grata to określenie osoby, która jest niemile widziana. Persona w marketingu to nie persona non grata, a wręcz przeciwnie. Określenie persony w marketingu jest ważne, bo jeśli chcemy sprzedawać produkty bądź oferować usługi, to musisz wiedzieć do kogo kierować swój przekaz. Jest to ważna część strategii marketingowej, zanim w ogóle zaczniemy tworzyć jakiekolwiek treści.

Co to jest persona w marketingu? Dlaczego warto poznać dokładnie, kim jest twój klient i w jaki sposób zachęcić go do zakupów?

Czytaj dalej »Persona w marketingu to nie persona non grata!