Przejdź do treści
jak wpływać na podświadomość

Jak wpływać na podświadomość odbiorcy?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego pewne treści w mediach społecznościowych wydają się trafiać prosto do serca, pozostawiając trwałe wrażenie, podczas gdy inne szybko przepływają przez naszą uwagę? Tajemnica tkwi w subtelnej sztuce wpływania na podświadomość odbiorców. Jeśli jesteś ciekaw, jak wpływać na podświadomość odbiorcy, to czytaj dalej.

Niskie zaangażowanie odbiorców na twojej stronie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak wpływać na podświadomość odbiorców?

Dowiedz się więcej »Jak wpływać na podświadomość odbiorcy?
zwrócić uwagę odbiorców

Jak zwrócić uwagę odbiorców w mediach społecznościowych?

  • przez

W oceanie treści, które zalewają nasze media społecznościowe, łatwo jest zniknąć w tłumie. Czy zdarzyło Ci się kiedyś spędzić godziny tworząc posty, tylko po to, żeby znikły one w otchłani informacyjnego szumu? W dzisiejszych czasach potrzebujemy czegoś więcej, aby zwrócić uwagę odbiorców i pozostać na długo w umyśle odbiorcy. To właśnie tutaj pojawia się neuromarketing.

Czym jest neuromarketing i jak techniki neuromarketingowe pomagają zwrócić uwagę odbiorców?

Dowiedz się więcej »Jak zwrócić uwagę odbiorców w mediach społecznościowych?
kryzys w social media

Kryzys w social media? Poznaj metody jak temu zaradzić.

Negatywne opinie, kontrowersyjne treści czy błędy w komunikacji mogą w krótkim czasie wywołać falę niekorzystnych reakcji. Mogą także znacząco zaszkodzić reputacji marki. Kryzys w social media może się rozprzestrzeniać z zawrotną prędkością, osiągając potencjalnie setki tysięcy użytkowników w ciągu chwil. Dlatego tak ważne jest, aby być przygotowanym na radzenie sobie z tego rodzaju sytuacjami.

Kiedy pojawi się kryzys w social media warto szybko zareagować, aby zminimalizować szkody dla wizerunku i odzyskując zaufanie swojej społeczności online.

Dowiedz się więcej »Kryzys w social media? Poznaj metody jak temu zaradzić.
kampania sprzedażowa

Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.

  • przez

Skuteczna kampania sprzedażowa wymaga dużo pracy, a przede wszystkim odpowiedniego zaplanowania. Jak przeprowadzić swoją pierwszą kampanię reklamową i nie stracić przy tym fortuny?

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów, ale nie wiesz, jak to zrobić dobrze, żeby osiągnąć założone cele. Przeczytaj ten artykuł. Kampania sprzedażowa ze mną przyniesie Ci założone cele oraz duże zyski.

Dowiedz się więcej »Skuteczna kampania sprzedażowa – określ cel i budżet.
strategia działania w social media

Jak określić strategia działania w social media?

  • przez

Określenie strategia działania w social media obejmuje określenie celu, czyli po co chcesz to robić oraz do kogo chcesz trafić z przekazem komunikacji twojej marki. Każde medium społecznościowe ma inne wymagania i jeżeli planujesz działania w wielu kanałach, to musisz dla każdego ustalić inną strategię.

Nie wiesz, jak określić strategia działania w social media? Skorzystaj z mojej pomocy, a ja stworzę dla twojej marki idealną strategia działania.

Dowiedz się więcej »Jak określić strategia działania w social media?
brak pomysłu na newsletter

Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.

  • przez

Marzysz o pisaniu newslettera, ale brak pomysłu na newsletter? W mojej ofercie usług WA jest ustalanie strategii maili marketingowych do odbiorców. Jednym z klientów, który poprosił o taką usługę był bloger Patryk Tarachoń, który prowadzi podcast Nie Będąc Sobą.

Kiedy brak pomysłu na newsletter, to skorzystaj z mojej oferty, a ja doradzę, o czym pisać newsletter, jaką wybrać tematykę, która przyniesie tysiące subskrybentów.

Dowiedz się więcej »Brak pomysłu na newsletter? Pokażę Ci jak przygotować dobrą strategię do newslettera.
strategia działania w biznesie

Jak określić strategia działania biznesu?

  • przez

W biznesie i marketingu bez strategii działania twoja strona (marka osobista) szybko utonie wśród innych marek. Aby odbiorca mógł zapamiętać twoją markę, musisz się wyróżniać wśród konkurencji. Pomoże ci w tym odpowiednia strategia działania, określenie misji, wartości, cech, które wyróżniają cię na tle innych. Ważną rzeczą jest posiadanie wizji marki.

Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?

Dowiedz się więcej »Jak określić strategia działania biznesu?
jak czytać statystyki

Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?

  • przez

Statystyki mogą nam podpowiedzieć, kto jest naszą grupą odbiorców na podstawie osób odwiedzających stronę. Niestety nie wszyscy wiedzą, jak czytać statystyki w mediach społecznościowych. Jednak każdy, kto prowadzi konto biznesowe, powinien regularnie monitorować postępy swoich działań w internecie.

Jak czytać statystyki na instagramie? Kto ma dostęp do statystyk oraz jakie dane o użytkownikach są ważne?

Dowiedz się więcej »Jak czytać statystyki na Instagramie i Facebooku?
kreowanie marki

Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.

  • przez

Kreowanie marki osobistej to proces, który zaczyna się w głowie, gdzie powstaje pomysł na to, jak chcemy być postrzegani przez innych. Popularne słowo personal branding to budowanie marki osobistej. Dużo poświęciłam temu w mojej mini książce.

Jak wygląda kreowanie marki osobistej, czym jest personal branding oraz dowiedz się, jak działają znane marki na rynku.

Dowiedz się więcej »Kreowanie marki osobistej i rodzaje marek na rynku.

Copyright © asystentkazinicjatywa.pl | Justyna Jachołkowska