Marketing
Jak określić strategia działania w biznesie i marketingu?
Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?
Jaka strategia działania pozwoli ci się wyróżnić na rynku? Jaki model biznesowy wybrać? Dlaczego ważne jest określenie misji i wizji marki?
Jak czytać statystyki na instagramie? Kto ma dostęp do statystyk oraz jakie dane o użytkownikach są ważne?
Jak wygląda kreowanie marki osobistej, czym jest personal branding oraz dowiedz się, jak działają znane marki na rynku.
Jak prowadzić kampanię reklamową podczas trwania Black Friday i dlaczego warto wykorzystać ten moment na promocję swoich produktów?
Jakie elementy z marketing mix mają istotne znaczenie na sprzedaż produktów i usług? W jaki sposób przekonać odbiorcę do zakupu?
Jak wygląda ścieżka zakupowa klientów w sieci? W jaki sposób wykorzystać lejek sprzedażowy wprowadzając własne produkty i usługi na rynek?
Jakie są istotne funkcje Instagrama, które pomogą ci zwiększyć zasięg Twojej marki i zdobywać nowych klientów?
W jaki sposób zaangażować odbiorców, aby chcieli czytać twój newsletter? Dlaczego warto dodać darmowy prezent za zapis do newslettera?
W jaki sposób nadawać komunikaty do odbiorców? Jakie są formy komunikacji marketingowej?
Co to jest persona w marketingu? Dlaczego warto poznać dokładnie, kim jest twój klient i w jaki sposób zachęcić go do zakupów?